Arg (Mitt nyårslöfte?)

Jag blir nästan aldrig arg,alltså aldrig. Vet inte varför,det har bara varit så i hela mitt liv. Jag är verklighetens Ned Flanders eller Jim Carreys otroligt snälla poliskaraktär i "Mina,jag och Irene". Att inte bli arg nångång,tror jag inte är så bra i längden. Jag kanske gör som i "Mina,jag och Irene" och utvecklar en slags annan personlighet. Men då lovar jag att den personligheten kommer bli extra snäll bara för att...
 
Jag kan bli irriterad,men tyvärr så håller jag det inne nästan jämt för att sedan låta det gå över och det är ju inte bra.
Jag har otroligt svårt för att säga emot folk om jag inte håller med. Jag vill vara alla till hands,jag vill att alla ska tycka om mig. Men enligt mig är det inte alltid bra att bara hålla med och inte säga vad man tycker. Det måste jag ändra på. Det ska kanske bli mitt nyårslöfte. Våga öppna käften och säga vad jag tycker,Våga gå in i konflikter (Även om jag är som Joey i Vänner och fattar oftast ingenting vad folk pratar om) Det ska klån bli mitt nyårslöfte. Det och även kanske orka 90 minuter i 3 raka fotbollsmatcher (kanske). Men det tränar jag på en annan gång. 
 
Sen har jag inte tänkt gå och bli Michael Douglas i Falling Down,utan jag ska bli samma gamla Wänne,men lite tuffare och lite modigare. Det är mitt nyårslöfte till er...
 
Wänne out!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tycker att din arga sida har börjat visa sig ordentligt, speciellt igår när du spelade Fifa 13 och förlorade gång på gång mot dina brorsor...

:)

2012-12-09 @ 17:39:44
Postat av: Wänne

Det var mer att jag kunde bli Hulken. Men som tur va,tog jag tag i spelet och började krossa. Både dig och Joel! :)

2012-12-10 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0