Förlorad kamp och ett sista löfte (som ska ske innan nyår)

Jaha,nu sitter man här och fortfarande hostar man och är allmänt hängig. Det betyder alltså 2 saker. Mitt immunförsvar är just i detta nu världens sämsta och för det andra är jag villig att byta bort det mot tex ett bättre,eller en wänne-meny eller kanske en dvd. Men jag har nu införskaffat mig hostmedicin för att dopa mig till att bli frisk lagom till julen. Men framförallt juldagen!. Så förhoppningsvis funkar det. 
 
Mitt sista löfte hör ihop lite med mina 2 andra löften. Men detta löfte ska jag försöka se till att det sker innan nyår. Jag har aldrig provat det och trots min blyghet känner jag att det är dags för att försöka och se hur det går. Jag kommer inte att säga vad jag kommer att göra,men går det bra kommer jag lätt bli världens lyckligaste gubbe. 
 
Men allt detta kommer att hänga på min blyghet och om jag är tuff nog. Så det får framtiden utvisa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0