Första veckan avklarad...

Då har jag alltså haft en blogg i 1 vecka. Och hittills har det gått ganska bra och jag måste även erkänna att det är rätt fränt. Skönt att få skriva av sig lite då och då. Men hur ska jag fira min första vecka som bloggare?
 
Tydligen har livet tänkt sig att jag ska fira det med att hosta och nysa ut allt äckligt som finns i min kropp,förstöra min hals så mycket att jag funderar på amputation och känna mig extra ynklig pga det. Men jag tar det,som den coola? mannen jag är. Genom att möta sjukdomens offensiv med min offside-ställande backlinje och mina filmer och mina powernaps. Just nu leder sjukdomen med 2-1 men det är bara halvtid och jag förbereder ett pep-talk likt Mel Gibsons i Braveheart, Innan veckans slut så ska jag och kommer att vara piggare och ha en hals som fungerar som den ska och sen fira det med lite onyttigheter och filmer. 
 
That my readers is a promise! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0