Hyllning!

Det här inlägget kommer vara det viktigaste. Det kommer handla om min familj.
 
Alla som känner mig vet vilka karaktärer som finns i min familj,men jag tänkte ändå ge min syn på vad jag tycker om dom och hur jag känner.
 
Vi börjar med den äldsta i gruppen och avancerar neråt till lillebror. 
 
Pappa V: Mr.Handyman även kallad. Ställer alltid upp för en och hjälper en med diverse saker utan att klaga,förutom den obligatoriska sucken ibland. Bryr sig ofta om folk och ser alltid till så alla andra mår bra. Är otroligt engagerad i Malå IF fotboll,där han även va aktiv tills han skadade knäet i en ålder av 42 tror jag.  Han är världens bästa pappa och gör fortfarande världens bästa makaroner och korv.
 
Mamma I: Otroligt noggran och skötsam och är alltid glad. Älskar att jobba och jag tror hon aldrig har varit sjukskriven från sitt jobb. Den traditionen har hon försökt föra över till oss ungar. Oftast med orden "Har du inte feber,kan du jobba" "Jag menar,det är ju snart helg så" Notera att man har ont i halsen och är riktigt hängig en söndag. Men hon har säkert rätt,och faktiskt har jag jobbat trots en föfärlig hosta. Men det är nog för att jag är en fighter också. Världens bästa mamma som alltid är glad och positiv.
 
Storasyster T: Dominerar på att tvinga sin kille M att hyra kassa filmer för att sedan somna direkt,och tvinga honom att se klart den ensam. Har även världsrekord på att ringa vid fel tillfällen. Tex när man är bakis,sover,jobbar,sitter på ett möte. Det tror jag även mina andra syskon kan intyga? Men hon är en mix av pappa och mamma. Och det är bara positivt. Hon ställer ofta upp för en och är riktigt glad och omtänksam. Sen är hon ju en grym mamma till 2 underbara barn. 
 
Storebror P: Enligt alla ungar i Malå är vi tvillingar. För varenda gång jag ska hämta Hilda så hör jag en unge säga "Hej P" jag lovar! Varenda gång. P är Malås egna Victor Valdes (Ni som känner honom,vet att det är P´s största idol) Otroligt stabil målvakt. Men han är en ännu stabilare människa. Står för sina åsikter och säger alltid vad han tycker. Och det respekterar jag honom otroligt mycket för. Dock måste han träna på Fifa 2013,för där ligger han i lä.
 
Lillebror J: Likt P säger han vad han tycker och står för allt. Har nog lika stort hjärta som pappa V för Malå IF fotboll,det fick man då iallafall se förra säsongen. När han va alltiallo. Förutom vänsterback,för där va jag bäst! 
Jag minns förr i tiden när jag va starkare än honom och kunde bryta ner han bara för skojs skull. Men nångång hände det som inte fick hända. Han började träna lite mer,medans jag köpte filmer och wänne-menyer lite oftare. blev han helt plötsligt starkare än mig. Men som tur är han snäll och brottar inte ner mig jätteofta. Duktig fotbollsspelare,med ett jävlaranamma och en vänsterdoja som heter duga. Hjälper ofta till och är nästan jämt otroligt glad. 
 
Storasysters kille M: Ett ord! Tålamod! Det är ordet som man tänker på när man möter M. Lugnare person finns inte,varken på fotbollsplanen eller utanför. Är ibland lite för snäll,men det är bara positivt enligt mig. Dock håller han på världens sämsta hockelag. 
 
Systerdotter M: Otroligt rolig och otroligt gullig. Men när man sköter gäller det att vara beredd på allt. Verkligen allt! 
 
Systerdotter H: Cutie och är otroligt lik sin pappa. Sett till hur lugn hon är och har ett grymt tålamod. Kan dock ibland få nå ryck. Men det är bara fränt
 
Som avslutning. Har jag världens bästa familj,som alltid ställer upp för en i vått och torrt. Och ni är awesome!

Kommentarer
Postat av: L8

Som vanligt underbart skrivet.....men...vad är det för kassa filmer som syster T låter M hyra? Jag är inte så säker på att de är så kassa....ge exempel, please! =)

2012-12-06 @ 20:21:27
Postat av: Wänne

Typ alla romantiska komedier med namn som "Jag och hon samt den där hunden":)

2012-12-06 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0