Kampen fortsätter..

Min otroligt lama armé (mitt immunförsvar) fortsätter kampen mot den värsta hostan i världshistorien. Jag har sagt det förut och säger det igen. Att vara en man och få den värsta förkylningen som finns är (gissar jag) som att föda tvillingar. Men det är bara en gissning. Jag litar än på mitt försvar,men snart måste jag börja byta taktik,gestikulera och skrika för att få dom att besegra min förkylning. Jag har även en annan plan idag. Idag ska det nämligen ätas tårta för idag fyller systerdotter M 3 år! Stort grattis!  hoppas tårtan,kakor och lite kaffe också hjälper mot förkylning. 
 
Sen igår fick jag veta en tragisk nyhet. Min älskade faster E,har gått bort. Hon var en person som alltid dök upp med ett leende och alltid var positiv och hjälpsam. Så hon lämnar stor saknad efter sig. Vila i frid kära faster E! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0