Kostråd,fylla och tankar

Så här dagen efter den obligatoriska och sjukt roliga juldagen-festen,sitter jag och funderar om man verkligen äter rätt dagen efter. Min kost idag har bestått av julmust,ostkrokar,5 hårdbröd,3 oboy-glas,2 ägg,lax,potatis,korv och köttbullar samt x antal kaffekoppar. Jag kan säga att min mage just nu,har det rätt så tungt och jag oroar mig verkligen vad som komma skall. Kanske det blir en ny Big Bang...
 
Gårdagen va fantastisk rolig med en spännande innebandy match där yngre laget ( mitt) spöade det äldre med 13-10. För egen del spelade jag väl -72 men jag är nöjd över vinsten. Efter matchen blev det att fara hem,slå på spotify och göra sig iordning för middag på pizzan där jag skulle bjuda lillebror J efter en förlust av ett vad. God mat och trevligt sällskap,dock kändes det som att man va hos tandläkaren när man skulle betala..
 
Sen blev det förfest först hos M och S,där det alltid är trevligt och ni gör det förbannat bra! För att sedan bege mig till F och R på deras förfest,där det fanns sjukt sköna typer innehållande konversationer om tex otäcka tomtemasker,konstant hånande mot moderater,Ethan Hawke och Alive,Hobbit samt lite Ross Geller. Så det blev inte bara en lyckad förfest utan 2! 
 
Resan begav sig sen till hotellet,där man träffade sjukt mycket roligt folk och man fick skrika sig hes,dansa (inte min bästa gren),Bane-citat (har VG i det,men det finns en annan som är bättre) och allmänt roliga konversationer med fantastiska människor. 
 
Efterfesten vart hos F och R igen tillsammans med P. Där vi åt mackor,drack julmust och surrade. Sen for jag hem och somnade halv sex (på morgonen) och vaknade halv tio. Så man är lite slö,dock va det värt efter en lovely kväll!
 
Mina tankar är om man gjorde nå fel mot nån? Om man kommer att hitta nån att bli kär i? Och hur man ska gå tillväga? Jaja,jag får klura på det. Tillsvidare har jag ju mina movies,vänner och familj. Och det är jag tacksam över. 
 
Så juldagen får 4 av 5 Wänne-menyer. 
 
Det återstår att se vad nyår kommer få...
 
Men det är en annan saga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0