Äntligen!

Lördagen den 27/4-2013. Då fick jag min nya lägenhet. Så den dagen spenderades med att bära grejor, sortera, samt dricka kaffe.  Jag har nu bott i lägenheten i ca 3 dagar. Och jag trivs otroligt bra. Även om det är en del kvar att göra.
 
Sen är det grymt att man har familj och vänner som ställer upp och hjälper till. Speciellt tack till Mother and Father. Ni är guld värda. Även om pappa har en tendens att vara likadan som Phil i Modern Family. (Ni som har sett det,fattar nog vad jag menar). Men som sagt,1000 tack! 
 
Nu börjar resan att fylla ut lägenheten med diverse grejor. Hyllor, glas, tallrikar, filmer, köksredskap och framförallt mat. För just nu leverar inte mitt kylskåp. Men det är bara att ta "tjuren i svansen och dela upp skiten" (Japp,jag kom på ett nytt ordspråk".
 
Nä,nu är det snart dags för träning. Sista träningsveckan innan premiären på lördag mot Ålund. Det ska bli sjukt skoj att säsongen drar igång. Sen en annan positiv grej, är att jag inte har hört nån låt av Pitbull på radion på säkert  8 dagar! WIN!
 
Jaja,tada!
 
Wänne!
 

Kommentarer
Postat av: Joelbitar

Krävs väl bara ett pack parisare, hamburgerbröd, räksallad och några Vännemenyer för att ditt kylskåp ska leverera? :)

2013-04-29 @ 15:21:00
Postat av: maggi

Håller med föregående talare. Det och mjölkchoklad ;)

2013-04-29 @ 19:47:55
Postat av: Wänne

Ni känner mig för väl :)

2013-05-02 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0