Inflyttningsdatum,jobb och ljusare tider.

Eftersom förra inlägget blev lite tungt. Trots det fick jag fin respons från familj mm. Så känner jag nu att det börjar hända positiva saker.
 
Jag börjar jobba nu på måndag. Det känns riktigt bra att få göra nå på dagarna och inte bara sova,samt gå runt och peta naveln. Sen den 27 april får jag äntligen min nya lägenhet. Det ska bli så skönt att få flytta in i en ny miljö men med sammafina område. Men än så länge,så går det bra att bo hos morsfars. Men det är klart,jag saknar min tv och mina filmer. 
 
Sen så är det ju ljusare på kvällarna nu,så man blir gladare och Malå IF är obesegrade efter 2 träningsmatcher. Jag har 1 ass i protokollet (till vilket lag,är inte lika viktigt). Och snart börjar serien. Så ja,jag är just nu lite gladare och mår lite bättre. Sen om det kommer mer positiva förändringar,så kan det bli en bra sommar det här. 
 
Ska bara försöka ta tag i saken och bege mig på gymmet nångång. Men det blir iallafall inte ikväll...
 
Hejdå!
 
W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0