Ett stort tack!

Medans jag "storstädade" lägenheten. Dvs bara städat där det syns och använt nåt medel som luktar gott (det kallas för raggarstädning). Så gick jag och tänkte på min blogg och vad den har betytt för mig och hur den har förändrat mitt liv....typ.
 
Jag har som alltid varit den blyga killen. Inte jätteblyg, men blyg. Typ som Chandler Bing. Jag kanske hade hans stil. Skrattade till och kollade i marken, då nån okänd pratade med mig ( främst girls ). Men efter lite påtryckningar från olika "okända" människor, som tyckte att jag skulle skaffa en blogg. Så bestämde jag mig för att göra det. Jag tänkte, att där kan jag skriva vad jag känner och tycker. Utan att känna av min blyghet. 
 
Allt jag skriver här, är sånt som jag vill prata om. Eller bara rensa tankar. Hade jag inte haft bloggen, så hade jag inte pratat om sånt här. Då hade jag varit Chandler och skrattat till, kollat i marken och bara lyssnat på den andra personen. 
 
Men stärkt av denna blogg, så har mitt självförtroende höjts. Det har inte höjts till den nivå jag vill nå. ( typ Ross Geller-nivån. Hey! Han fick Rachel!). Utan den har höjts på ett sätt, som gör att jag inte är lika blyg längre. ( även om det ibland är lite spännande. Att prata med "okända" människor. Sånna som man kanske bara har surrat med på nån fest). 
 
Jag vill rikta detta korta, men otroligt ärliga inlägg till er. Ni som läser min blogg, och sen kommer fram till mig och säger att det är otroligt kul att läsa och att jag skriver bra. Era ord värmer. Era ord stärker. Ni är guld värda. 
 
Sen lovar jag att vara lite mer aktiv på bloggen. Men Mr.Tv har mått dåligt på senaste tiden, så jag har lovat att hänga med han. Men snart mår han bättre. Det sa han igår iallafall. 
 
Sen lovar jag att försöka rikta in mig på lite recesioner av filmer jag har sett. För det är ju mitt stora intresse, och det är ju katastrofalt Coventry-uselt. Att jag typ bara har en recensionen.
 
Men allvarligt talat! Tack alla läsare, och tack för era fina ord. När ni kommer fram på byn och säger att ni gillar bloggen.
 
Dom små orden, är otroligt stärkande för mig. Och den hjälper mig oerhört mycket här i livet.
 
Spanks! Spanks very much! 
 
Wänne

Kommentarer
Postat av: SvBG

Din ärlighet - och givetvis själva innehållet i bloggen - gör ju att den är mycket läsvärd. Otroligt roligt läsa att det stärker dig också. Suveränt. Fortsätt så!! :-)
/Sven-Bertil

2013-08-28 @ 17:57:42
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: Wänne

Tack Sven-Bertil! :)

2013-08-28 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0