Härliga söndag!

Att få vakna upp, i min morgonrock (ja, jag sover i morgonrock. Men det gör Hefner också. Och han har det ju gått rätt bra för). Kliva upp, klia sig mellan Cola-valkarna, peta näsan, fixa sig nå kaffe och fixa sig några mackor med några skivor från min slalombacke-formade ost. Det är en härlig känsla.


En känsla som inte var så härlig. Det var kylan som befann sig när jag skulle ner och handla. Eftersom jag är Wänne aka Mr. Freeze ( nej, jag är inte lika häftig som Arnolds karaktär i Batman och Robin. ) varför jag kallar mig själv för Mr. Freeze, är att jag alltid fryser. Men, sagt och gjort. Så tog jag på mig lite extra kläder, täckbyxor, och som tur var hade jag sparat ut mitt ginger-beard som värmde. Jag överlevde trippen ner. Och kom hem med några nödvändiga tillbehör. Tex chips, dipp, choklad och julmust. MUMS!

Sen har jag nyss kommit hem efter att ha sett Gravity. Levde den upp till hypen? I mina ögon. Nej. Den var bra, och speciellt så var den sjukt snygg. Men lite överskattat faktiskt.

Men det är lugnt. Jag ska lägga den lilla besvikelsen åt sidan, för att istället köra på ett säkert kort. Chips, dipp, choklad och slå på den underbara filmen Oldboy. Det får avsluta helgen och denna sköna söndag.

Förresten! Såg att jag kan fira 1 år med min blogg. Vad har då hänt under detta år? Ja, jag återkommer med det på nästa inlägg. Det kommer innehålla både positiva och negativa saker.

Men det får som sagt bli nästa inlägg.

Nu ska jag frossa i onyttigheter.

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0