Den nerviga resan Part 1

Jag har ju hoppats på en slags förändring ska ske år 2013. tex odla mer hår (självklart ett misslyckande,som jag fick veta tack vare Kusin T´s otroliga syn) vinna pengar på triss eller dylikt (osett,men min gissning är att det är ännu ett failure) 
 
Men en förändring ska ske. Jag blev väckt av att min förra arbetsledare ringde till mig,där han sa att som min referens hade han fått ett samtal från en kyrkhoherde. Jag piggnade till otroligt snabbt. Kände spänningen och och jag kände hur pirrig jag blev. Nån ville veta mer om mig?
 
Efter några dagar kom då så samtalet jag väntade på. Kyrkoherden ringde och frågade om jag var intresserad på att komma ner på en intervju i Bredaryd? (Det ligger ca 2 mil utanför Värnamo.) Jag tackade självklart ja. Tänkte att vill nån ha ner mig sådär långt,så borde jag vara rätt intressant. Nästa vecka smäller det!  Nämligen onsdagen den 30 januari jag intervjun. Vad som kommer hända innan,under och efter återstår att se. 
 
Denna resa kommer utspela sig i olika delar. Den här delen handlar om förberedelse inför tågresan och intervjun.
Nästa del kommer handla om tågresan ner och alla underliga människor,jag kommer stöta på. Och sista delen kommer handla om tågresan hem och känslorna efter intervjun.
 
Det kommer (förhoppningsvis) bli en episk,intressant resa. Med komiska situationer och allvar. Tänk er första The Matrix upphöjt till 3. 
 
Wänne is going on the road. And this time it is personal!
 
Ps. Jag är så nervös,att jag odlar jättemånga kusar i näsan.Ds

Kommentarer
Postat av: Maggi

Men Johan så fantastiskt kul! Väntar spännt på uppföljning :) GRATTIS!

2013-01-25 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0