Första filmrecensionen....

Jag tycker om att se på film. Jag är en allätare. Jag kan se nästan alla filmer. Förutom dom som innehållet Paris Hilton...
 
Skräckisar har jag dock en liten förkärlek till. Tyvärr finns det inte så många bra skräckisar. Dom jag diggar är bl.a. Instängd,Scream (kanske inte en skräckis,men riktigt bra!) samt The Ring(amerikanska och japanska)och The Grudge (japanska)
 
Men ikväll såg jag en skräckis som lätt hamnar på topplistan. Sinister.
Jag råder er alla att se den. 
 
Stämningen,Ethan Hawke (riktigt bra och underskattad) och fantastisk musik gör den till en fantastisk skräckfilm. 
 
Jag vill inte avslöja så mycket av handlingen,för det förstör känslan. Men ett tips är att se den när det är mörkt,tyst. Samt ha högt ljud. Då garanterar jag er en skön upplevelse i vintermörkret.
 
Enjoy! 
 
Wännster 10-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0