Fotbollssäsongen börjar nu!

Idag hade vi våran första träning efter ett uppehåll innehållande öl,pizza,julmat,godis och lögner (iallafall min egna lögn. Som var att jag skulle springa och hålla igång så man inte tappar allt för mycket ork) behöver jag meddela att det gick sådär...
 
Jag skyller självklart på mina filmer. Är det ingen som ser dom,så står dom ju bara där. Det känns ju inge bra. Men,jag är ju känd som killen som ställer upp för andra och tar smällen. (Här var smällen att jag tappade konditionen och mitt immunförsvar gav upp) men det var totaly worth it...ibland. Man kan ju se skitfilmer också. (Rec 3,House at the end of the street samt The Watch)
 
Alltså The Watch! Vilken skitfilm! Alltså fy fan så dålig!! Den är hemsk! Riktigt hemsk!...Oj,kom bort mig lite. Åter till träningen...
 
Det var en skön träning. Där JL och JK presenterade sig som våra tränare och sina spelidéer mm. Det kommer bli riktigt bra tror jag. Och det ska bli kul att ha dom vid rodret. 
 
Men det kommer bli en lång försäsong,och jag hoppas att jakten på den försvunna kondition hittas rätt snabbt...
 
Förresten,jag har lagt ner att dricka läsk (än så länge går det bra,och inga aggressioner har uppståt. Förutom när jag såg The Watch. Men det var inte cola-abstinens utan det var ilska mot Vince Vaughn och den förbannade skitfilm!!)
 
Men summan av allt. Det är riktigt roligt att fotbollen har börjat. Och jag hoppas att ni följer Malå IF fotboll i sommar.
 
Malås Leighton Baines säger hejdå!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggi

Och jag ser fram emot en ny säsong med Wänn-män som högerback och att för första gången se dig spela en match utan att byta. Du är ju en klippa in the back line :)

2013-01-10 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0