Grymt Nyår!

Efter några alternativ (J och M,Frasier och morgonrock med lite cola och chips.) bestämde jag mig för att hänga med P och C till H's stuga. Och det visade sig vara ett av dom bättre nyårsfiranden jag har haft.
 
Den innehöll grym middag,roliga spel ( med oväntat utgång. Jag och F kom tvåa i ett spel!) men dom som dominerade spelen va C och H ( Jag fick även prova vara i det vinnande laget en gång med H. Jag kan dock erkänna att det var H som tog oss till seger medans jag hejade på i vanlig ordning).
 
Tolvslaget närmade sig och det blev att fira med grym champagne,fina fyrverkerier och många kramar. För att sedan gå in och njuta av sällskapet och lite mer alkohol. 
 
Dagen efter blev också awesome med Family Guy,The Simpsons och P's underbara smörgåstårta samt även hans bakishet till allas lycka. 
 
Summan av allt är att detta var ett av dom bästa nyårsfiranden jag har upplevt och jag har även fått en underbar start på det nya året. 
 
Så tack till samtliga inblandade. Ni vet vilka ni är och ni ska verkligen ta åt er.
 
 
Wänne säger hejdå (Samt välkomnar 2013. Som jag hoppas kommer fortsätta på samma fina sätt som den sista dagen på 2012) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0