Times are changing,men vad kommer hända?

Jag känner att 2013 kommer bli ett grymt år. Mkt tack vare nya vänner,gamla vänner,grym familj och en ny Wänne.
 
Förändringar ska ske. Har som sagt slutat med läsk. Efter alla dessa år,där jag trodde att man skulle få magrutor av läsk fick jag istället den otroligt sexiga coca-cola magen. Dvs en liten kula,där mina wännemenyer har samlats. Så det blir att sluta med sånt. Ska försöka röra på mig mer. Både på och utanför fotbollsplanen. Så kanske,bara kanske coca-cola magen försvinner. (Jag håller tummarna iallafall).
 
Jag ska bli mer social,mer pratsam,våga uttrycka mig och visa vad jag tycker. En ny Wänne helt enkelt.
 
Jag söker jobb för fullt. Överallt i landet,så vem vet. Jag kanske inte bor kvar i Malå 2013. Jag vill prova nå nytt. Jag vill se nå nytt. För att sedan kanske återvända till Malå. För trotts allt trivs jag här,det är här alla jag diggar och älskar finns. Men jag är inte ung längre. På papperet 27 år,med med min rygg och krämpor ca 88 år. Kan vara mer beroende på förkylning eller dylikt.
 
Men jag känner att 2013 kan bli ett spännande år. Oavsett vad som händer kommer jag vara en ny Wänne.
 
Tada!

Kommentarer
Postat av: Manda

Fantastiskt! Jag jobbar också på att bli en bättre människa! Trevligare, socialare, better looking(siktar mot 300) och smartare(läs jokern i "the dark knight)!

Ha de!

2013-01-23 @ 19:47:23
Postat av: Wänne

Härligt Manda! :)

2013-01-25 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0