Minnet kommer tillbaka.

Efter att ha ägnat söndagen, till att samla burkar, städa och dricka kaffe. Så har jag nu bestämt mig för att försöka komma på nå mer roligt som hände under helgen. ( Ni som minns mer, kan gärna uppdatera mig. So here it goes. 
 
1: Ölpingis. Sjukt roligt, usel domare, och usel medspelare. Det resulterade i snabb fyll, spykänsla och många skratt. Hemskt, men rätt roligt spel.
 
2: Få träffa på Ellzorn irl. Sjukt trevligt. 
 
3: En hyresgäst, som faktiskt inte klagade nångång. Eller, ja det gjorde han. Men det var mest för att han var oförtjänt bakis. Men den här gången betalade han min thaimat, som tack för att han fick bo hos mig ( Antar jag ). Och det var ju snällt. Så, hyresgästen levererade. 
 
4: Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Att städa dagen efter är äckligt. Att få ölsump på fingrarna, det är pure evil! 
 
5: All mat är gott. ALL! Både före, under och efter man festar/ har festat. 
 
6: När man vaknar dagen efter, är man skabbig. Iallafall jag. 
 
7: Att festa med mina fina vänner är livet. Det visar bara hur många som tycker om en och hur många jag tycker om.
 
8: När man inte är bakis, och sen möter tex Kusin T och Broder J för att upptäcka att dom är sjukt bakis. Det mina vänner är en blandning mellan lycka/skadeglädje men framförallt släpper den lilla bakishet man hade. 
 
9: Alternativ Nr.8 är inte roligt när det drabbar en själv. 
 
10: MalåFesten var faktiskt bra. Och jag hoppas det kommer igen nästa år. 
 
11: Ja, jag kör Spinal Tap-style. Helgen var riktigt trevlig och frän. Den innehöll mycket skratt och skön musik samt otroligt sköna människor. Så tack än en gång för en wunderbar ( ja, jag har varit i Tyskland ) helg. 
 
Men nu blir det att chilla och dricka sig en kaffekopp och se nån serie. Efter en hård jobbardag. 
 
Bye!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Agreees!!! Hemskt hemskt hur ölsump är hemskt och hemskt vad gött det är med mat. Speciellt pizza, speciellt Malå pizza. Oh lord!

2013-07-08 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0