Tyskland Part 1: Förberedelsen.

Nu har man alltså semester. Eller semestern börjar ju på måndag, men jag har semester nu för jag är ju ledig imorn och sen är det helg. Så att.....men det var inte därför jag skrev.
 
På lördag åker jag och Limpan till landet med öl, några synthband, Rammstein (lika usla som Pitbull?) och korv samt en sjukt underhållande fotbollsfilosofi. Jag menar såklart Tyskland. Jag har aldrig varit i Tyskland, man har ju haft sina förutfattade meningar om det. Men tydligen ska det vara rätt fint och att man får en trevlig upplevelse. 
 
Jag är sjukt laddad för resan. Jag är så laddad att medans jag packar dricker jag en öl, äter chips och choklad. I hopp att få visa tyskarna min heta Tom Hardy-kropp. Frågan är om Tyskland pallar ett besök av Wänne och Limpan. Det återstår att se. 
 
Jag ska försöka blogga under resans gång, så ni får se hur det går för Morgan ( Jag) och Ola-Conny ( Limpan) när vi intar Tyskland med knackig engelska och lite fylla. 
 
Så försök håll utkik, så ska jag försöka uppdatera er. 
 
Nä, nu ska jag ta en bira, packa lite och samt fundera på varför! VARFÖR! Nicky Minaij och Lil Wayne gör en låt ihop. Det är ta mig fan det sämsta jag har hört!! Hemskheters hemskhet.
 
Hejdå! eller Auf wiedir...auf widde....auuf...
 
Äsch, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0