30årsfest tillägnad en skön kille. Arrangerad av hans underbara babe.

Jag la mig klockan 02.30 fredag efter en misslyckad FM-kväll med polare O. Ja,jag fick kicken från Djurgården. Det var dock inte mitt fel. Tyvärr har Djurgården världens sämsta spelar trupp. Men det är inte det detta blogginlägg kommer handla om. Nej,det kommer handla om 30årsfesten jag sent kommer glömma. 
 
10.32 ringde min telefon. Jag trodde först det var alarmet,men det var ett samtal från min käre far. "Vad gör du?" Frågade han. "Jag sover". Tystnad uppstår..."Blev det sent igår?" Nä" svarade jag. Men det blev det ju. Varför ska man alltid ljuga då man är nyvaken? 
 
Jaja,efter att hjälpt mina föräldrar med datorn. (Nej,det var inte så svårt) och lite käk från frasses samt några öl i min ensamhet var jag nu på Stockstugan för att fira födelsedagsbarnet A,arrangör den grymma E. 
 
Vi började med en välkomstdrink i väntan på The One. Han dök upp och utstyrseln han hade på sig,måste ses live. Jag blev iallafall upphetsad.
 
Efter god mat blev det dags för tävlingar. Nämligen Schlager-karaoke. Vi blev indelade i länder. Bl.a. Italien,Spanien och mitt land Grekland. (Är inte Grekland kass? Sorry C. :) )
 
Vinnare blev iallafall Finland och deras slakt av Europes låt Carrie. Men den stora vinnaren är ändå Mr.A som levererade innan med låten Guldbruna ögon. Så vacker,så känslosamt och så...falskt...
 
Men det som visar storheten i en människa är att han eller hon vågar bjuda på sig själv. Och det gjorde A. Och det är stort. Just ja,han slaktade just Lena Philipssons låt "Det gör ont". Eller var den bättre än orginalet? Jag har inte bestämt mig än.
 
Efter den orättvisa röstningen,där Finland använde sina cash och Grekland tyvärr inte kunde satsa sina 0 kr på vinst. Blev det mycket häng och prat. Bl.a. med Malås Bear Grylls Mr. S. 
 
Samt ännu en slakt av en låt. Nämligen en av Green Days låtar. Minns inte vilken,men det är inte så viktigt. För den finns inte längre...
 
Summa sumarum. Det har varit en grym kväll! Riktig härlig blandning bland folk. Bra utförd fest och ett födelsedagsbarn som bjöd på sig själv. 
 
Nu avslutar jag kvällen med O'boy och 3 mackor,samt lite Frasier. 
 
Om jag nu får klaga på en grej på kvällen. Så måste det vara den som slog på duetten med Justin Bieber och Nicki Minaj. Jag menar,ingen skada skedd. Bara det inte upprepas...
 
Jaja. Wänne hälsar Todelose!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0