Dag 1

Nu har man upplevt första dagen i mitt nygamla boende. Jag har blivit väl omhändertagen och jag har det rätt bra.
 
Det jag har gjort hittills är att äta chips,se Simpsons samt höra pappas sågning av Svenska landslaget i fotboll. 
 
Dock blev jag väckt idag ca 08.00 (tror jag) med att både mor och far tävlade i vem som kunde stänga igen skåpdörrar och prata högst. Jag vet inte vem som vann,men det fanns en förlorare och det är jag. 
 
Jaja,morgonstund har kaviarmackor i mun. Nu blire att käka lite lunch,för att sedan fortsätta städa ur lägenheten. 
 
Snart är jag inneboende fo real hos Morsfars. Men jag måste ändå säga att jag är längtarctill jag får min nya lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0