Dag 2 och 3.

Nu har man som kommit in med att bo hos mor och far. Det är rätt mysigt,det måste jag erkänna. Jag menar,tänk vad mycket mat det finns och så många ytor att gå runt på. 
 
Helgen har annars bestått av lite festande,hängt i backen samt sett lite hockey och fotboll. Och idag,så städades det sista ur lägenheten. Så nu är "Wännes Crib" no more. Känns lite konstigt,men jag är bara laddad för att komma in i min nya lägenhet. När nu det blir. 
 
Tillsvidare är man roommate med Daddycool och Mommycool. Fast som sagt,det funkar. Och hittills har det inte uppstått några komiska situationer,men det kommer säkert.
 
Jaja,jag ska avsluta dagen med att köpa en chokladkaka hade jag tänkt. Blev så grymt sugen på det. 
 
Men hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0