Uppdatering...

Ja,jag vet att jag inte har varit allt för aktiv på bloggen. Men så är det. Just nu händer det inte mycket i mitt liv. Det består mest av att sova,äta,se Frasier,duscha och bajsa (ibland).
 
Men det börjar faktiskt hända lite saker. Jag har nämligen skaffat mig en tvåa på Bondegatan,så nu håller jag på att samla ihop alla mina käraste ägodelar (filmerna) och mina nödvändiga? ägodelar även kallad kläder.
 
Det är inte det roligaste som finns,men det finns några få höjdpunkter. Jag hittade många filmer som jag inte ens har öppnat plasten på. (Köpberoende?) och jag har även hittat filmer och cd-skivor som jag köpt när jag var yngre,som genast ska skicka så långt bort. Tex Take That och deras senaste skiva. (Vet inte om dom har släppt nån mer efter det. Men jag hoppas inte det) jag hade 2 exemplar av Swordfish som jag tydligen gav en 4 i betyg på ett internetforum. Det är den väl inte värd? 
 
Jag hittade 8 kr,1 fluga och massa dammråttor i en kruka. Kan det vara så att en blomma förvandlas till dom grejorna om man låter den stå uppe i vinden i några år? Hm,är det verkligen så,då blire att köpa många blommor. Man tjänar ju minst 8 kr varje gång. 
 
Jag har hittat massa skitfilmer som jag har köpt och fått. Bl.a. Crossroads med den begåvade Britney Spears,Norbit med Eddie Murphy (No comments) samt Lizzie Mcquire,Macvire? Hur fan uttalar man efternamnet? Ja,men serien med Hillary Duff. Den där töntiga serien. Tack för den julklappen. (Du vet vem du är)
 
Nu ska jag fortsätta sortera all skit jag har. Så förhoppningsvis kommer nästa uppdatering när jag är inflyttad i nya lägenheten. Då kanske jag tar nå bilder och lägger upp på bloggen för första gången. 
Men bara kanske...
 
Jaja,jag ska försöka vara mer aktiv. Bara mitt liv blir lite mer intressant så..
 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0