Gamla minnen och roligaste lördagen på länge.

Gårdagen var en av de roligaste kvällarna ever.  Först så fick jag middag hos Brother P och Lotta och efter det såg vi Draktränaren 2 ( fantastisk rulle.). Det var sjukt trevligt. Enda plumpen var dock att Newcastle lyckades vinna.  Men man kan ju inte få allt.
 
 
Sen, så begav jag mig hemåt. För att ladda för en nostalgikväll med Ann. Kvällen bestod av Ensam Hemma, glögg, öl, snack om gamla minnen, frisyrer,  konstiga leenden och charmiga skolfoton mm. Så oerhört roligt att få se, och minnas (nästan) allt man har gjort under högstadiet. 
 
 
Jag har nog aldrig skrattat så mycket,  som jag gjorde igår. Det var en av dom bästa lördagarna jag har upplevt och idag har jag som gått runt med ett leende pga gårdagen. Så tack Ann och Mirjam för gårdagens snack om gamla minnen. Jag måste även tacka Olof,  som var med på länk från Sthlm. Jag kan nog tala för oss alla, att vi hade sjukt roligt . 
 
Nu, ska jag ladda för jobb genom att se nån serie och njuta av ett glas julmust. Efter en underbar helg.
 
På återseende, från Johan "Jag kan inte le på kort " Stenlund
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0