Fina ord, räcker långt.

Kaffekopp i handen,  en film jag har sett 15 ggr och Fotball Manager 2014. Så ska en söndag spenderas, efter en sjukt trevlig helg.
 
Helgen, har bestått av öl,  lekar,  skratt, öl, skratt,  torrhet i munnen ala mina, jag och Irene.  Men gud vad roligt jag har haft.
 
Även om man har mått lite dåligt, så är det värt det. Sen har folk kommit fram och sagt att dom gillar min blogg, och det värmer oerhört. Och det gör, att jag vill bara fortsätta skriva. Så tack för dom fina orden.
 
Några av höjdpunkterna under helgen, det var Linds lek,  ölsorter,  samt bandet,  som jag, Brother J och Kusin T startade. Det vart succé,  och jag hoppas vi får några gig. 
 
Sen vart det roligt att få träffa lite nya människor också. Oerhört trevliga.
 
Nä, detta var en av dom bättre helgerna, och det visar bara att man har sån himla tur att ha så många och fina människor omkring sig.
 
Nu ska jag ta en till kopp kaffe och bara vara.
 
Nästa inlägg, det kommer inom en snar framtid. Tills dess, så får ni ha det.
 
Wännster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0