Grattis världens bästa pappa.

Idag är det en stor dag. Idag är det en viktig dag. Idag är dagen, då världens bästa pappa fyller 60 år.
 
Pappa Valter fyller alltså 60 år. Och denna grymma människa är värd allt firande han får. För han ställer alltid upp, finns alltid där för en, och är helt enkelt den bästa pappan som finns. 
 
Jag önskar när jag blir 60, att jag blir som han,  och ser ut som han. För där finns inte nån cola-mage,  han har hår, och han har kondis. Men jag har ju ca 30 år, på att träna upp mig, raka skallen på syster T och sno hennes hår, samt försöka undvika cola. Det känns som ett mission impossible. 
 
Men pappa Valter, han har styrt upp allt det där. Och han hjälper oss då vi behöver hjälp, och han är där när vi har det svårt.  Han har ett hjärta av guld.
 
Så grattis världens bästa pappa. Vi älskar dig, och då talar jag för alla dina barn. Du är, och kommer alltid att vara våran pappa.  Den bästa pappan i världen. 
 
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0