WRTSMDJKDÖOHDTP. del 2

Skottövningar,  värmeslag,  löpningar,  filmköp (chock) och ögongodis i form av hus och båtar på Solsidan. 
 
Ja, så har dagen spenderats i ett kokande Stockholm.  Jag har sagt det förut och jag säger det igen. I Stockholm skulle jag lätt kunna bo. Det är så otroligt fint. 
 
Men vi började dagen med att sparka lite boll. Sen gjorde vi lite intervall-löpningar. Och alla som känner mig. Dom vet att värmen är min nemesis under sportförhållanden. Men jag sprang iallafall.  Eller jag joggade.....i gångtempo.  
 
Sen för att fira det, blev det filmköp och en sväng till Stockholms rika delar.  Och vilka hus alltså. Helt sjukt!!!
 
Nä,  efter en god middag. Så blire nu att sätta sig ned med öl och se mitt älskade Holland spöa Argentina. 
 
Imorn, så kan det bli en trevlig överraskning för mig. Men det får ni veta på morgondagens inlägg.
 
Wänne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0