En grym födelsedag.

29 år. Smaka på det. 29!. Så gammal, blev jag idag. Visst, min kropp är minst 66 år gammal, och min personlighet 87 år. Men på papper, så är jag 29 år. 
 
Rätt sjukt,  vad tiden går. Jag minns det som igår, när jag låg vaken hela natten, för att få öppna paketet där mina älskade fotbollssockar låg. Vilken dork jag var. Jag menar, vem ligger vaken på natten, för att man längtar efter sina fotbollssockar. 
 
Men nog har jag ändrats lite. Nu längtar jag mer efter, wännemenyer,  filmer , FM , och en kaffekopp. Det är lite ändring, från den fotbollssocksälskande ( nytt ord? ) 10-åringen.  
 
Men en del saker, har bestått. Mitt babyface tex. Jag ser nästan identisk ut nu, som när jag var typ 5. Jag ska försöka hitta åt en bild, och lägga upp på bloggen, så ska ni få se. Den enda skillnaden är, att jag har tappat håret, lyckats odla gingerbeard ( vad handlar det om?) Och fått ofantlig mängd näshår. 
 
Men nu är jag alltså 29 bast (använder mig av ungdomens uttryck. ) och vad kommer hända nu då? Ja, som jag har skrivit förut.  Så hänger rätt mycket,  på ett visst besked den 11 juli. Tills dess, ska jag göra det jag gör bäst. Se film, äta menyer, inte dumspringa på matcher, hänga i min wännecave,  lägga mig innan 22, fokusera på tekniker, samt vara mer öppen.  
 
Jag har haft en underbar födelsedag,  och jag tackar verkligen från botten av mitt hjärta till alla er som har gratulerat mig, samt ärmar oerhört glad för alla presenter. Själv unnade jag mig Modern Family säsong 3. Men den har inte kommit än. 
 
Nä,  nu blire att somna framför nå bra på tvn,  och ladda för vägstädning imorn.  
 
Hare gött! 
 
Hälsningar Wänne 29 år...på papperet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0