Ursäkta uppehållet, men det är sånt som händer.

Skrivkramp. För första gången i mitt liv, så har jag fått skrivkramp. Jag har aldrig fått kramp när jag har spelat fotboll. Det kan bero dels på att jag är otroligt vältränad, eller att jag är en Berbatov-typ. Dvs det ser ut som jag tar i, men jag gör det inte. Jag väljer att tro på första alternativet. Vad ni tror på, det får stå för er. Men jag kan gissa erat val...


Vad har hänt då? Jo, jag var ju i Umeå för att träffa en logoped. Det blev mest snack om det jag tycker är jobbigt, det jag har problem med, samt olika typer av stamning. Jag ska dit igen den 18 mars, för att påbörja sessionen, eller hur man nu säger. Jag sa då åt hon, att jag vill inte läsa texter. Utan jag vill lära mig teknik, samt förbättra mitt självförtroende och våga prata mer. För då tror jag stamningen försvinner. Men det ska bli väldigt intressant att få lära sig nå nytt.


Jag såg lite av Oscarsgalan. Ellen är en rolig kvinna. Travolta är också rolig. Och Jim Carrey. Det var inte den bästa Oscarsgalan, men inte den sämsta. Dock orkade jag inte se hela, för mina ögonlock började bli som Coventrys status i England. Nämligen lite tung...


Jag har även sett Rush. Som jag tycker var riktigt bra. Och jag har förstört 2 polare, med att visa dom Evil Dead. Och sen så har jag klarar teoriprovet i motorsågskursen. Tjoho! På torsdag blire praktisk prov. Jag är så nervös, att jag skulle kunna se Spiderman 3 ca 15 ggr, för att tycka den är underhållande. För att det enda jag skulle tänka på var uppkörningen. Och då skulle jag inte tänka på den filmens uselhet och då skulle jag säga. "Nja, den var ok". Och då skulle jag bli hånad. Så nervös är jag. Fattar ni, hur nervös man är då?


Jag har sett finalen i Melodifestivalen, och myst med syster och hennes familj. Samt nytillskottet Märta. Jag håller på att krossa Brother P i FM, och jag har blivit declinad en jobbansökan (jag tror det är för att jag håller på Coventry). Och jag har även druckit lite Cola.

Nu har ni fått en liten uppdatering. Förhoppningsvis, så ska jag bli bättre på att skriva. Men tack för att ni läser och har tålamod.

Nu blire en standardkväll. Kaffekopp och South Park.

Peace out!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0