Vissa människor.

Ibland, så räcker det bara med ett ord. Ett samtal. Eller ett vanligt "hej". För att få en, att skina upp och må bättre. Idag, så hade jag ett sånt samtal. Och även, om det var ett kort samtal.  Så, blev jag ändå glad. Så tack för samtalet. (Eller hur man nu säger).
 
Jag är fortfarande arbetslös. Men det kommer att lösa sig. Jag söker jobb för fullt, och jag är villig att flytta. Så vem vet, vart jag hamnar. Men det märker vi ju. Bara jag hittar nåt, som jag trivs med. Det är det viktiga. 
 
Säsongen är över. Fotbollssäsongen alltså. Men vilken säsong vi har gjort. Att sluta tvåa i serien, efter en våromgång som var sådär. Det är väldigt starkt. Men det visar bara, att Malå IF är ett bra lag, och att vi kämpar och sliter för varandra. Kvalet upp till Div 3, gick ju sådär. 3 förluster,  där sista matchen fick en tråkig utgång. Broder P bröt benet, efter att en spelare i Alvik kommit in sjukt fult. Riktig onödigt, och dumt gjort. 
 
Men det positiva, för Brother P. Är ju att han, kan träna att spela FM så han inte får sparken hela tiden. Och Fifa,  så han inte förlorar mot mig hela tiden. Samt se alla skräckisar som finns. För jag vet ju att han älskar det. Det är ju som dom säger, "allt ont, för nånting gott med sig". 
 
 
Stamningen,  är lite värre nu. Men jag skiter som i det, och accepterar det. Och tro det eller ej. Men jag stammar inte lika mycket,  även om jag har en lite down-period. Det känns rätt bra. För varför ska man bry sig egentligen?  Så, det känns bättre med mina tankar om min stamning. Och det är ju bra. 
 
Nä, nu ska jag äta och sen se en movie med Acke.  Men vi hörs, och jag hoppas ni har det bra.
 
Ciao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0