Uppdatering.

Tjolahopp och hejsan!
 
Vad har hänt under den första månaden år 2016? Tja, jag har hittills uppfyllt mina nyårslöften. Dvs springa 5 km och vara nykter. Så jag är väldigt stolt. Förhoppningsvis håller det i sig, så man kanske får en hyfsad kropp till sommaren och kondition så man kan  göra rätt för sig i Malå IF. 
 
 
Jag går hos en psykolog och talpedagog här i Malå för att bättra på min självkänsla och tal. Hittills är jag väldigt positiv, så jag tror och hoppas att detta kommer bli hur bra som helst. 
Jag uppdaterar mer om det i senare inlägg.
 
Jag äter medicin mot min hyperhidros. Och den har levererat rejält! Jag är helt fri från svettningar. Och jag är faktiskt varm. Det är en känsla jag har saknat. Det enda negativa är väl att jag blir torr i käften. Men det får man ta.
 
 
Nu till lite roligare saker. Jag är en kille som tycker om att slå vad. Jag är rätt kass på det och jag har vunnit enstaka gånger mot min Kusin P.  Men samtidigt har jag förlorat mot Broder J trots att han har fuskat varenda gång...
Nä, skämt å sido. Han har vunnit helt rättvist. Men nu har jag slagit vad med en annan kompis. Och det är 3 vad som jag hoppas på. 
 
Vad 1 - Luleå har bättre placering än Skellefteå när säsongen är slut ( inkluderat slutspel ) Där tror jag att jag kan vinna.
 
Vad 2- Buffalo har bättre placering än Penguins när säsongen är slut ( inkluderat slutspel ) Där vinner jag nog inte. för Buffalo är sämst. Typ...
 
Vad 3 - Jag gör mer mål än min "vad-motståndare" under säsongen 2016. Här hoppas jag på seger, Men eftersom att alla  i mitt lag inte gillar stammare och vänsterbackar och att dom därav väljer att slå bollen till inkast eller passa hemåt, istället för ge mig möjlighet till att göra mål. Så tror jag att jag verkligen får kämpa i sommar. 
 
Jag uppdaterar er här på bloggen om hur det går.
 
 
Nä, nu ska jag duscha och ansa näshåren. 
 
Ha det gött tillsvidare.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0