Fotbollsavslutningen närmar sig.

Hej!
 
Snart är det alltså dags för den årliga fotbollsavslutningen. Det brukar vara så in i helvetets trevligt med god stämning, god mat, fina priser och fina tal. Dock blir det en skillnand i år från hur det har varit på alla andra fotbollsavslutningar. Iallafall för lagets ögongodis och mix mellan Austin och Demichelis, nämligen Wänne Wännster. Jag ska ju såklart hålla upp mitt nyårslöfte med att vara nykter. Jag tror det här blir den tuffaste kampen sen jag valde att vara nykter i ett år. Men jag har ju sett och märkt att man kan ha roligt utan alkohol, så det ska nog gå finemang. 
 
 
Jag gillar att tippa vinnare när det gäller priser ( tex Oscars-galan mm). Så jag ska försöka gissa vem som vinner i årets kategorier. (jag hittar på några själv också)
 
Ögongodis- Snygg-Wänne
 
Bästa vänsterdoja- Elias
 
Säsongens Kane (Hur han spelade under EM)- Tobbe
 
Snyggaste mål- Effet (Han gör alltid snygga mål)
 
Det var några gissningar. Men sen blire väl att Fritte tar bästa målskytt, för han fuskar...
 
Nä, men jag är oerhört taggad och jag ska ge er en liten uppdatering på söndag eller måndag om hur festen var.
 
 
Nu till nåt lite tråkigare. Jag har som sagt haft ont i ryggen rätt länge nu. Och det har bara blivit värre och värre. Sömnen tar skada, mitt humör sviktar och jag vill bara ligga och vila. Så jag hoppas att jag snart får tid för röntgen och att jag får operera eller dylikt så det blir bättre. För just nu är det inte bra alls...
 
Nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen ladda för jobb med Snygg-Adam och Mr.Sexy-Elias.
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0