En sista? insats..

Hoy!
 
Det här blir nog ett rätt kort inlägg. Som ni säkert vet, så har jag beslutat att avsluta fotbollsspelandet i förtid pga min ömmande och krogiga rygg. Jag har helt enkelt haft för ont efter match och träning för att det ska ha varit värt att fortsätta. Jag älskar ju att spela fotboll. Gemenskapen i laget och känslan av att få dra på sig tröjan är helt underbar. Det som har hänt sedan jag avslutade säsongen är att jag har fått hoppa in som assisterande coach. Det blev dock ingen succé...
Vi förlorade med 4-2 mot Kågedalen. Så mina timmar på Football Manager har tydigen inte gett nå resultat...
 
 
Men så ikväll fick jag ett samtal av våran eminenta coach Jörgen. Vi har haft väldigt lite folk på träning och match, och jag har sagt till honom att om det verkligen krisar, då kan jag ställa upp som avbytare. Så efter kvällens samtal är jag inkallad som avbytare i säsongens sista hemmamatch. Nu hoppas jag att vi verkligen tar oss i kragen och går för 3 poäng och att vi kan visa hemmapubliken vilket bra lag vi är. Jag har inte bestämt mig vem jag ska vara. Allting handlar om jag får hoppa in och på vilken position. Men jag lutar åt att vara Demichelis eller Austin. Men det får ni se imorn. Så bege er till tjamstavallen 13.00 och heja fram Malå II till seger i våran sista hemmamatch. Forza MIF!
 
 
Nu till ett litet seriösare ämne. Min bror Patrik har blivit sjukskriven och jag ville bara skriva att familjen älskar dig (trotts att du håller på Newcastle) och att du ska fortsätta kämpa och ta hand om dig. Vi finns för dig och jag är säker på att du kommer att komma tillbaka. 
 
Det blev ändå ett rätt långt inlägg. Jag kan fan ordbajsa alltså....
 
Nä, nu ska jag avsluta fredagen med en 88:an och nån serie.
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0