Snart är det dags.

Hello! 
 
Idag när jag jobbade hårt (som vanligt) samt hade tankar på vilken tur jag har att man har så mycket ögongodis på sitt jobb. En brunbränd Erik, en grov och sexig Kevin, en tafsande Fredrik och en Sebastian som har ögon som får en att smälta. Ja, jag har hamnat i en ren godisfabrik alltså. Oj , oj , oj..
 
Men det är ju inte ögongodiset som inlägget ska handla. Jag jobbade och var i min egna lilla värld och lyssnade på mordpodden (bra podd) när det plötsligt blev tyst. Jag vart lite förvånad och tog upp telefonen, där det var ett samtal från ett okänt nummer. Som den coola katt jag är så valde jag att ignorera samtalet. Men när samma nummer ringde upp direkt efter, då blev jag lite nyfiken, så jag svarade. Och det visade sig att det var ett bra beslut. Samtalet var nämligen från ortopedkliniken i Umeå och dom hade en tid till mig. Den 3 oktober 10.00 ska jag befinna mig i Umeå för att äntligen få svar och kanske bukt med min inte helt felfria rygg. Det kan mycket väl bli så att min karriär som fotbollspelare tar slut efter besöket. Men det kan även bli så att jag får en andra chans att få fortsätta dra på mig tröja nummer 17 och får fortsätta spela fotboll i mitt älskade Malå IF. Men huvudsaken är att jag kan leva ett normalt liv utan att behöva vakna vissa nätter pga smärta.
 
Men det känns sjukt spännande och tydligen var det nån från Malmö som skulle titta på mig. Men nu får jag hålla alla tummar , tår och bollar för att det blir ett slut för min krånglande rygg. Uppdatering kommer.
 
 
Och på fredag blire en sväng till Umeå för att hälsa på Joel och Linnea. Och då ska vi se Blair Witch på bio. Jag hoppas den lever upp till mina förväntningar och att jag bajsar på mig ( det är ett bra betyg för en skräckis). Men nu har ni fått en liten uppdatering om vad som kommer att hända inom en snar framtid. Och en liten recension på Blair Witch kommer att komma. 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0