Nojig

Alltså,många saker kan få mig att bli orolig. Tex att prata inför ca 15 pers,dagen innan man ska spela match. Men det värsta som finns är när man blir kontaktad av nummer man inte känner igen. Visst ibland svarar jag,för det kan ju vara ett jobberbjudande eller en lottovinst eller nå annat bra. Men alldeles nyss fick jag ett sms där det var ett nr från Tyskland. Och det stod. Nu har jag äntligen fixat länkarna jag pratade om på norska. Sen va det en länk som man skulle trycka på. Jag fattade ingenting och tycker det va ett sjukt obehagligt sms. Notera att jag inte tryckte på länken och raderad även smset fort som satan. Men det får mig att tänka,varför fick jag ett sms från Tyskland med norskt innehåll och en länk? Ibland hatar jag min telefon och allt vad den tar emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0