Den nerviga resan Part 4

Efter en veckas väntan. En vecka bestående av Wännes vardagsrutiner. (Film,fotboll och lite magproblem. Samt den ovanliga känslan att för första gången laga en god maträtt med svamp och paprika bl.a.)
 
Har jag gått och väntat på svaret. Skulle jag få jobbet i Bredaryd? Skulle jag få fast jobb? Skulle jag flytta från Malå och prova nya möjligheter? 
 
Klockan 09.00 ringde dom. Han frågade mig om han väckte mig. Först tänkte jag säga "Nä,jag har varit vaken länge" men varför ljuga? Så jag svarade "Ja,det gjorde du". 
 
Tyvärr meddelade han mig att dom hade valt en annan sökande. Men jag är trotts det nöjd över resan och det var fränt att få testa på en arbetsintervju. 
 
Men det är bara att ta nya tag. Det kommer fler chanser.
 
The End?
 
Wänne.

Kommentarer
Postat av: Erica

Synd på jobbet! Men nu blir det desto mer star trek för våran del, du kommer inte undan förns alla säsonger är genomplöjda! :)

2013-02-08 @ 09:40:07
URL: http://www.frokengrundstrom.wordpress.com
Postat av: Wänne

Hehe! Exakt:) Det är ju positivt:)

2013-02-08 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0