Att festa betyder inte bara bakfylla och ångest..Det kan betyda nå positivt också

Efter att ha festat nästan (som det känns) lika mycket som Snooki och DJ Pauly D och gänget i Jersey Shore dom senaste veckorna,har jag kommit fram till en sak.
 
Visst fester leder ofta till skallebang,ångest,svettig och klibbig kropp,dålig andedräkt,trötthet,kass humor och konstant använda orden "aldrig mer!". Men festerna har lett till nå grymma saker också. Nämligen nya bekanta? bekantskaper? (Kan man skriva/säga så?) Äh,jag skriver vänner (då vet alla vad jag menar) och sköna människor.
 
Jag tänker göra en slags hyllning till mina nya vänner. Jag kommer inte att skriva namnen,men jag hoppas NI känner igen er på beskrivningen. 
 
1: Hon gav mig tipset på New Girl (grym serie) konstant ifrågasättande varför man sticker ut och springer (kan hålla med lite,även om det kan vara rätt skönt) Och dominerar i sällskapsspel. Otroligt trevlig och rolig.
 
2: Han höll det bästa (samt enda nyårstalet) 2012 och även kan han frambringa dom mest intressanta och konstiga samtalsämnen jag har upplevt. Tror även att han kommer bli Sveriges nästa statsminister nångång.
 
3: Hon har lärt mig allt om hästa,och har kanske fått mig att förstå att alla hästar inte är farliga. Utom just Djävuls-Hästen hon filmade,som sprang runt och sökte efter nån att äta (mest troligt jag) Har liksom mig en förkärlek till morgonrockar. Har även skön humor.
 
4: Hon är ta mig fan en av dom roligaste ever! Bra filmsmak också. Tex Sagan om Ringen,Draktränaren,Lejonkungen mm. Samt även världens hårdaste kattägare. Tror hon sa "Katten förväntar sig att jag ska klappa honom,men det tänker jag inte göra. Man kan inte bli överkörd av en katt!". Är grymt rolig och härlig.
 
5: Hon kan konsten att supa ner folk. Det såg man på nyårsfesten. Är även grymt social och frän och har även dom bästa profilbilderna på facebook. Rak och ärlig,det gillar jag.
 
 
Så ta åt er för ni är grymma!
 
 
Wänne säger tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0