Den nerviga resan Part 2

Vaknade 09.18 (med en kudde som jag skedade med,andra kunden höll sig nästan kvar under min skalle. Samt ett täcke som inte var där det skulle. Hade jag haft en nervös natt?) av taxi som ringde och frågade vart jag ville bli hämtad. Jag sa snabbt (nyvaken som jag var) busstationen. Det var ju ett mistake,varför sa jag inte bara bonden? Jaja,lite extra motion är alltid bra. Snart blire att packa lite för att sedan försöka få i sig nå mat,fixa lite musik samt ta med mig nå böcker (ja,böcker. Jag läser faktiskt ibland. Jag ser inte bara film) samt fara och köpa lite gott så man har med sig på resan. Klockan är nu 13.03 och jag har just varit nere för att handla lite godsaker för resan. Sen har jag slagit på Discovery för att se (samt lära mig) Bear Grylls Extrem Överlevnad. Självklart noterar jag alla knep han har. Ifall tåget skulle stanna ute i ingenstans. Det kan bli djungelns lag då,så det gäller att vara förberedd med allt. Tiden tickar ner. Snart sitter jag i tåget och har börjat min resa som kan mycket väl bli den stora förändringen 2013... Efter en lugn färd med taxin är jag nu framme i min kupé. Nu väntar bara the moment att se vem/vilka stjärnor jag får dela kupé med. I värsta fall får jag slå av hörselapparaten och drömma mig in i böckernas värld. I bästa fall är det Gordon Ramsey och Robert Downey Jr som jag får dela med (men SÅN tur ska väl inte jag ha?) Nu åker tåget på väg till Stockholm och slutligen till Värnamo för att sedan bege mig till Bredaryd. Resan för Wännes mission fortsätter och avslutas i part 3. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0