Football Manager 2014 på betaversion och Alla älskar Raymond.

Fredag. Efter att ha avnjutit en god middag, samt tagit mig en 10-minuters powernap ala Wänne. Det vill säga att jag kaske hinner sova 3 min, tills alarmet ringer och jag i min dregelpöl på kudden. Får panik och tänker att nu har jag försovit mig. Det är inte bra för mitt hjärta. Inte bra alls...
 
Football Manager 2014 är ett spel jag har längtat efter. Det är, precis som det låter. Ett spel där man coachar ett fotbollslag. Och ska jag vara ärlig. Så är jag rätt bra på det. Visst, jag har rekord i att få sparken i tp alla klubbar jag har varit i. Men det är därför jag är coachernas Zlatan. Jag går min egen väg. Spelarna diggar mig, men jag verkar inte vara för alla. Mina bröder, som också spelar Football Manager. Har vunit rätt många titlar med sina lag Newcastle ( Vi hatar varandra i klubben ) United samt Manchester ( No Fergie = No Fergie Time = Inga vinster ) United. Det ger jag dom. Men rykten säger att dom har hittat på alltihop. I själva verket, så har dom också fått kicken men dom vågar inte erkänna det. Jaja, jag ska ta tag i saken och ställa dom mot väggen. Sen måste jag utmana dom över internet. Så får vi se. Vem av oss som är bäst coach i Football Manager 2014. Wänne Wänster ( The kille alla älskar), Brother P ( Eller Mccoy, som han kallar sig i FM. Lame!) Samt Brother J ( AIK och United-fan. LAME! ) Vågar ni anta utmaningen? 
 
Varje år som FM släpps, så brukar jag se om Alla älskar Raymond. Jag vet inte hur många ggr jag har sett om serien. Men det är många. Jag älskar verkligen Alla älskar Raymond. Det är en mysig serie, som jag avnjuter nästan varje dag. Karaktärerna, dialogen, de småa men härliga skämten samt den simpla men fina handling som tar oss igenom, denna familjs med och motgångar. Så har ni inte sett den, se den snarast. Det är ett tips. 
 
Just ja, det var en sak till. Jag fick förlängt på jobbet! Jag blev så lycklig att jag höll på att kissa på mig. Men då kom jag på vad mina föräldrar sa, när jag var liten. "Johan, du måste försöka hålla dig!" Och det gjorde jag. (stolt kille i sina bösta år. ) Jag kommer få jobba 80 %  till den 7/2-2014 som kyrkvaktmästare. Det känns ruggigt skönt faktiskt. Förra vintern var rätt tuff för mig personligen, men nu känns det bra att ha nåt att göra. Sen att jag trivs med jobbet gör ju inte saken sämre. Så nu är jag lycklig. Då jag både har FM, jobb och Alla älskar Raymond. Livet leker! 
 
Nä, nu blire att bege sig på träning och sen avsluta kvällen med att försöka ta upp mitt Coventry i Football Manager 2014. 
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik McCoy

Utmaningen är antagen!! Kom bara ihåg att köpa näsdukar så du kan torka dina tårar när jag krossar småsystrarna :)

Grattis till förlängningen också.

2013-10-18 @ 18:14:17
Postat av: Bendtner

När släpps nya FM?;)

2013-10-18 @ 18:37:33
Postat av: Joelbitar

Antar utmaningen, ska bara fixa mitt steamkonto sen så kommer ni åka på sååååå mycket däng!!

2013-11-11 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0