Part 3: Tapetsering klar. Nästa stop. Golv och Hyllor.

Oväntat nog, sitter jag på soffan med Mr.Tv och ett glas cola. Ja, jag vet att jag gör det rätt ofta. Men hey. Man måste njuta av livet och underhålla kompisar ( Mr. TV ). Ska alldeles strax göra nå fika och sen somna in till nån bra serie. Men först tänkte jag meddela hur det går med lägenheten. 
 
Idag har vi ( läs; Farsan) hunnit tapetsera klart i lägenheten. Hans verktygsbälte ( JAG! ) gjorde sitt jobb, med att ge honom olika verktyg och ibland vara iväg, samt försvinna ibland. Precis som riktiga verktyg. Medans farsan höll på att tapetsera och jag var upptagen med att vara ivägen. Så höll morsan på med gardiner och dylikt. Det jag menast som är dylikt är en duk. Men jag tycker dylikt är ett sånt fränt ord. Dylikt....
 
Anywho. Jag blev iallafall sjukt nöjd. Och kan knappt vänta tills golvet är lagt. Och då jag har fixat mig nå taklampor. Men som sagt, tapetseringen blev grym! 
 
Så än en gång. Tack till Mamma och Pappa, för deras stabila insats och hjälpsamma attityd. Ni är wunderbar! ( jag var i Tyskland i somras. )
 
Men helt smärtfritt gick det inte. Jag trampade på en spik, men som tur var gick det inte in hela vägen. Sen grinade jag inte. Så jag är stolt över det. 
 
Jaja! Stay kvar tills nästa uppdatering! 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0