Tack Mother and Father!

Nu sitter jag i soffan i min lägenhet. Jag sitter med ett glas trocadero samt tittar på filmen som handlar om mig. Nämligen Hulken. Tycker dom har speglat mig rätt bra. Speciellt med styrkan mm. Sen var det rätt att låta Norton spela mig. För folka säger att jag är rätt lik honom. Andra säger Olle Sarri. Och en del säger Alexander Bard. Själv anser jag mig, vara rätt lik en snubbe i filmen "Alla var där". Ni som har sett den vet vem jag pratar om. 
 
Man är lite trött efter 2-dagars utflykt till Skellefteå. Men tröttheten byttes till glädje när jag stegade in i lägenheten. Det jag fick se, var att min mamma och pappa hade tapetserat i köket, samt börjat tapetsera i hallen. Dom är guld värda! Ni ska få nå fint sen, men jag vill se hela resultatet först. Så att säga....
 
Glädjen byttes senare ut mot sorg och ilska, när jag var tvungen att betala räkningar. Sen byttes den till glädje igen. För nu sitter jag här med mitt glas trocadero och Mr. Tv. Livet är som vanligt igen. 
 
Imorn, blire en sväng till Arvidsjaur och därefter fortsätta med tapetseringen. Det känns bra med att det börjar bli lite förändring. Både i livet och lägenhet. Så just nu är jag en Wänne, som jag vill vara. Förutom vissa justeringar som behövs. Men det är där Arvidsjaur kommer in. Det får dock ta den tid det tar.
 
Nä, nu blire att heja fram Norton och bara chilla. 
 
Hare bra!
 
Wännster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, vad du är bra!

2013-09-27 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0