Kort, men intensiv uppdatering.

Ännu en gång, har jag tagit ett ofrivilligt uppehåll från bloggen. Men jag ska försöka ge en uppdatering, på vad som har hänt i mitt liv so far.


Efter att ha besökt logopeden i Umeå, så har vi haft en träff vi en videolänk. Där vi har diskuterat teknik, samt vad jag ska tänka på. Hon har gett mig väldigt bra råd, men det är som svårt försöka prova nåt nytt, när man har lärt sig sin "teknik" genom hela livet. Men som sagt, gör jag bara som hon säger och har tålamod. Då blir nog det här bra.


Sen har jag sökt några utbildningar. Som jag hoppas att jag kommer in på. Det vore kul, att få prova på nåt nytt. Och se en ny miljö.

 

Sen har jag sett några filmer. Där jag främst, blev imponerad av The secret life of Walter Mitty. Otroligt snygg film.

Och i helgen blire fotbollsturnering i schtaaaan. Kommer bli sjukt roligt. Jag ska försöka återkomma, efter helgen angående fotbollsturneringen.


Nä, nu blire att göra sig lite mat.

Men ni får ha det så bra!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0