WRTSMDJKDÖOHDTP. del 3

Ännu mer värmeslag,  lite mer löpning, förlust i fotbollsgolf, lite öl och SoA. 
 
Igår, så var det en härlig dag. Vi vaknade, åt och sedan for vi för att spela lite fotbollsgolf.  Insats  var 2 öl. Det var rätt jämnt,  tills dom två sista hålen. Då svek mina nerver.  Jag skyller på värmen, att jag tyckte synd om min motståndare,  samt uselt underlag. Men det var riktigt roligt. 
 
Efter det, så begav vi oss på en liten shoppingrunda.  Och sen väntade den "roligaste" aktiviteten. Nämligen löpning. Och som sagt. Jag och värme, vi här inte ihop. Lika lite som Coventry och vinst, eller AIK Fotboll och rolig taktik. 
 
Men jag sprang en liten löptur,  och det är som alltid skönt efter. Dock sprang Olof lite mer. Men jag var ju haren, så det är lugnt.  
 
För att fira löpningen,  så blev det lite takeaway och öl, samt lite SOA.  Grym serie och spännande.  En bra avslutning, på en bra dag.
 
Wänne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0