Jag sa ju att det skulle vända.

Hej!
 
Länge sen sist. Men jag. Johan "Wänne aka Zlatan aka Balotelli aka Modric" Stenlund lever. Vad har då hänt, sen jag skrev sist? Jo, jag har fått jobb! Tjoho! Det känns sjukt bra. Jag är så lycklig, att man har nåt att gå till på morgonen. Känna att man gör nytta. Och sen att man får fast inkomst varje månad. Jag har inte varit så här lycklig, sen Coventry vände 0-2 mot Peterborough, till vinst med 3-2. Men att Coventry vinner, är samma sak som med triss. Plötsligt händer det.....
Jag hade tänkt håna Newcastle. För ja, det är ju så lätt att göra det. Men, nu har dom tydligen gått och blivit bäst. Så, då får jag väl håna mitt kära Coventry.
 
 
Vad mer har hänt? Inte speciellt mycket. Några filmer har man sett. Men jag har även nött lite Alla älskar Raymond ( för 5027 gången). Men det är ju så bra!. Så har ni inte sett det, då tycker jag att ni ska göra det OMG!
Och det är ju juletid. Det är ta mig tusan, den mysigaste tiden ever! Julmust, pepparkakor, julmusik, julfilmer mm. I love christmas. Så, om ni ser tt jag går runt med ett leende. Då är det pga julen och jobbet. Och att Newcastle har förlorat. 
 
 
Fotbollsavslutning i helgen. Det ska bli sjukt roligt. Och jag har tänkt, att det här inlägget ska vara kort. För att spara mig. Och sen ge en uppdatering efter helgen, om avslutningens knasigheter. 
 
Så, ni får ha lite patience ( som Take That) sjunger. Och hålla utkik, efter nästa inlägg. Det kommer säkert bli episkt. För det tror jag att fotbollsavslutningen kommer bli.
 
Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0