Vi börjar om....

Hejhej, halloj!
 
Den här bloggen är nog den sämst uppdaterade bloggen i historien. Jag erkänner att jag har varit otroligt dålig på att skriva nu i slutet. Dels beror det på att det inte har hänt så mycket, men även att jag har haft lite andra tankar i skallen. Tankar som jag fortfarande har, men som jag kontrollerar hyfsat bra.
 
Därför vill jag med detta inlägg lova och nästan garantera att det kommer ett nytt inlägg varje vecka. Det ska jag kunna hålla. Annars är det lika bra att lägga ner. Så hädanefter kan jag garatera en lite mer uppdaterad blogg. Så fortsätt läsa alla mina följare. 
 
Vad har hänt då? Jag har nyss kommit hem från Umeå där jag var på ett läkarbesök. Det jag skulle kolla upp är min hyperhidros (mina svettproblem). Jag har ju berättat förut att jag har tagit sprutor mot mina besvär, och det har fungerat väldigt bra. Tyvärr håller det bara ett antal månader, men det är iallafall bättre än ingenting. Idag så skulle jag få veta om det fanns nåt mer man kunde göra. Men just nu så finns det bara sprutor och tabletter. Tyvärr är det inte aktuellt med operation pga biverkningar. 
 
Men det positiva är att jag ska få prova ta tabletter mot mina problem. Det är nåt jag aldrig har testat förut, så det ska bli väldigt spännande. Hoppas det funkar bra, så jag slipper ta sprutorna. Även om det är värt smärtan, så är det lite enklare och lindrigare. Jag kommer att uppdatera er hur det går under bloggen.
 
 
Sen går jag hos en talpedagog/psykolog i Malå för mitt talfel och lite andra saker. Jag har inte haft så många träffar men det känns bra. Så det är positiva vibbar i Wännes liv. Där kommer jag också att uppdatera hur det går, för jag tycker det är skönt att skriva av sig och dela med sig. 
 
På filmfronten är det inte så mycket nytt. Jag har sett en del filmer, men vissa minns jag inte så det är väl inget gott betyg. Men jag ska även där uppdatera lite mer.  För filmer är ju mitt stora intresse, Det kommer att komma upp lite recensioner mm. Så håll upp ögonen. 
 
Lite mer positiva nyheter. Coventry är i toppen av League One och det andas stor optimism i klubben. Kan detta vara året mitt kära Coventry tar upp steget till Championship? Det är bara att hålla tummarna. 
 
Bästa tiden på året är här. JUL! Jag älskar julen. Verkligen älskar. Jag älskar stämningen, musiken, filmerna , julmust, pepparkakor mm. Samt att ge och få presenter. Julen är klån den bästa tiden på året. Me like!
 
Nä, nu har jag fått skriva av mig lite. Och jag lovar som sagt att uppdatera bloggen varje vecka. Gör jag inte det, då får ni kasta snöbollar på mig nästa gång ni ser mig. Det lovar jag. Den här bloggen ska få en nystart. Precis som mitt liv ska få. En nystart. Till nåt bättre, mer positivt och mer framåt. The change is coming. Trust me!
 
Men vi hörs nästa vecka mina underbara läsare. 
 
Ha det gött tillsvidare och ta hand om er!
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0