Första arbetsdagen efter semestern är härmed avklarad.

Då har jag alltså för första gången i mitt liv, upplevt alla känslor som man kan ha över att ha 4 veckors semester. Det har varit en liten karusell bland alla känslor. Saknaden av att känna sig behövd och gemenskapen på jobbet fanns där. Men det fanns även glädje över att få bara vara mig själv bland alla serier, movies, tv-spel, glass mm. Så om man summerar min semester efter alla dessa känslor, då har den varit väldigt bra. Det har inte varit dumt att få vila ryggen och hjärnan. Men nu är den alltså över. 
 
 
Jag fick börja med kvällskiftet direkt. Direkt undrade jag vilka ögongodis jag skulle få jobba med. (Vi har ju så mycket ögongodis, så man behöver typ inte ha med sig matlåda). Jag blev rätt glad när jag fick veta att jag skulle jobba med Fredrik och Sebastian. Dom är rätt nya på jobbet, men gud vad mätt jag blev alltså. Vilka killar alltså. 
Nä, ska man vara lite allvarlig så är vi allihop ett sånt bra gäng. Så det hade inte spelat nån roll vem man skulle jobba med egentligen. Men det klart, Sebastians ass och Fredriks armar. Det är nåt att bita i alltså. 
 
 
Men jag måste bara fråga. VEM av mina arbetskamrater har tvättat mina arbetsbyxor så att det inte går att knäppa igen?! Jag menar ett par har jag råkat tvätta för hårt. Men det andra paret fick jag igen knappen (med våld). Och nu går det inte alls. Den skyldige ska stiga fram! Dock känns det som att det kan vara självbevållat. Jag menar visst jag har en liten kula. Men jag vill tro att det är penisen som har vuxit. Det är nog så. Suck....
 
Nä, nu ska jag dricka oboy och äta en macka ocn nöta nån serie innan det blir läggdags. 
 
På återseende!
 
Wänne Wännster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0