Det kan bara bli bättre.

Hoj!
 
Nu har jag varit på mitt första besök hos ortopeden i Umeå pga min rygg som är sämre än Coventrys försvar. Jag fick veta att det jag mest troligt lider av är antingen diskbråck eller att nån kota är sned. Jag ska få tid för att göra en magnetröntgen och efter det kan dom fastställa min åkomma. 
 
Det känns skönt att bollen är i rullning och att jag mest troligt kommer få hjälp med min ömma rygg, så jag kan leva ett normalt liv och göra det jag vill göra. För just nu har ryggen fuckat upp min sömn, mitt fotbollsspelande och ibland mitt humör. 
 
Men nu håller vi alla tummar och tår för att jag ska få ett snabbt besked och att jag får ett snabbt tillfrisknande. För jag vill tillbaka till fotbollsplanen och visa mina skills som forward "vink, vink". Men ni kommer få en fortsatt uppdatering angående ryggen.
 
Men nu ska jag luta mig tillbaka med en kopp kaffe i handen och se Sleepy Hollow. (Det var rätt längesedan man såg den. Det var tiden när Tim Burton var rätt intressant. Nu gör han ju bara skit. ) 
 
Men ni får ha de gött!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0