Ni gör allt så mycket bättre.

Tjolahopp!
 
Efter mitt senaste inlägg , som var mitt mest personliga hittills så fick jag verkligen uppleva vad äkta kärlek gör mot en och att man kan må så mycket bättre av fina och vänliga ord. Jag erkänner att jag blev oerhört berörd och stolt över alla era kommentarer, era fina samtal samtal och att ni besökte mig personligen. Det har gett mig nån slags styrka som jag inte trodde att jag hade, det har gett mig ett slags mod som jag inte trodde hade, och det har även gett mig ett hopp att en dag kunna vara den självsäkra och lite modigare Wänne än den jag är nu.
 
Jag vet att jag fortfarande har en lång, lång väg att gå men med hjälp från er och även att jag personligen måste våga utsätta mig för nåt jag inte vill/vågar göra, då vet jag att jag kommer nå mitt mål till slut. Och som det känns nu så kommer jag kanske springa över den där linjen lite snabbare än vad jag hade väntat mig. 
 
Jag vet även att jag kommer ha mina svackor, jag vet att jag kommer ha dagar när jag kommer vilja krypa ur mitt skin och lämna skalet till min kropp. Men jag kommer aldrig göra det, för jag vet att även om jag har mina svackor så finns det alltid nåt positivt som kommer ur det. Jag kommer att kunna hantera motgångar bättre och jag vet att jag har er, kära familj och vänner (ni vet vilka ni är) vid min sida och den hjälpen är faktiskt den bästa hjälp jag kan få. Så tusen tack till er alla som står vid min sida och hjälper mig, utan er hade det varit tyngre men med er då kommer jag lyckas med mitt mål. Och när jag gör det, då lovar jag att jag kommer att sjunga världens bästa låt Hanson-Mmmbop på torget i Malå. Ni är helt underbara.
 
Nu över till nåt helt annat, på lördag börhar våran serie i DIV 5 och första motståndare är Norsjö IF på hemmaplan. 
Jag hoppas att ni kan komma till Tjamstavallen på lördag och heja fram vårat kära Malå till seger, och sen får ni kanske möjlighet att se Demichelis på planen igen.
 
Nä, nu ska jag njuta av serier i min morgonrock innan jag slår igen ögonen. 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0