Tillbaka till framtiden.

Hejhej!
 
Jag har varit lite frånvarande ett tag, men det är dels på att jag har väntat på nåt svar från mina jobbansökningar (som jag tyvärr inte fick). Det var förresten det som var mina bollar i luften på förra inlägget. Men skam den som ger sig liksom, för jag har äntligen fått börja jobba på kyrkan igen. Och det känns oerhört skönt faktiskt, dels för att jag avskyr att gå hemma men även att det är ett fantastiskt roligt jobb.
 
Just i detta nu, så har jag säsongsarbete på kyrkan som kommer att ta slut i typ september / oktober. Vad som händer efter det, det vet jag faktiskt inte. Men ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt orolig. Jag vet att det kommer lösa sig på ett sätt eller annat, det enda som är osäkert just nu är vart jag kommer vara, vem jag kommer vara och hur jag kommer vara. Och det känns så sjukt spännande! Nästan lika spännande som Coventry match mot Porstmouth igår, där Coventry förlorade för att dom är sämst men ändå. Jag kommer då inte förlora, för jag är fan inte sämst.
 
Mitt mående är faktiskt tipp topp just nu, jag känner att jag inte har några negativa tankar. Mina "fel" är ju det som gör mig till Wänne Wännster och det är ju freakin awesome. Jag har bestämt mig för att sluta se allt så negativt med mig själv och istället fokusera på det jag gillar med mig själv. Det känns som att man kommer längre som människa och att man är ärligare mot sin omgivning. Och med allt stöd jag har fått från er, så är ni värda all kärlek som jag kan ge er. Ni är bättre än bäst!
 
En god vän sa en bra sak till mig idag när jag berättade om mina planer. Hon sa "Man ska inte tänka så mycket, man ska bara köra" sen sa min andra vän en klok grej, han sa "Man kan alltid komma tillbaka till Malå". Och det stämmer ju så oerhört bra. Man ska inte tänka så mycket, utan man ska bara köra. Och det känns som att jag måste göra det, för att hitta min lycka eller testa för att se om jag hittar det som gör mig lycklig.
 
Så tack för era visdomsord. 
 
Nu ska jag steka mitt fläsk och lyssna på Take That.
 
Ha det gött allihopa! 
 
Ciao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0