Den förlorade sonens återkomst,till huset där han en gång bodde.

Just nu håller jag på att städa ur min lägenhet för att bo hos min mamma och pappa ett tag,innan jag får flytta in i min tvåa. Det kommer såklart kännas konstigt att vara utan lägenhet ett tag,men jag tror det kommer gå bra. Sen är det ju inte fel att bli ompysslad ibland. 
 
Det kommer kännas otroligt skönt,när jag har fått lämna över min lägenhet och bara vänta på samtalet att jag nu får flytta in i en tvåa. Bara att få ett eget sovrum och inte ha sängen i vardagsrummet kommer bli stor skillnad. Sen att det är en grym lägenhet gör ju inte saken sämre.
 
Men först ska jag "överleva" resan,likt Frodo gjorde i Sagan om Ringen att bo hos mamma och pappa x antal dagar. Jag är säker på att det inte kommer bli nå problem och att jag kommer ha det rätt bra. Men jag är även säker på att det kan och kommer uppstå roliga situationer och händelser.
 
Därför har jag nu tänkt göra en slags serie,om mina dagar hos mother und father. Så förhoppningsvis kommer bloggen vara mer uppdaterad och att ni får trevlig läsning. Så håll utkik,för snart börjar dag 1 av the story "Den förlorade sonens återkomst,till huset där han en gång bodde"
 
To be fortsättning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0