Tankar om en "artist"?

Idag när jag gick hem från Ica efter att ha handlat nån nödvändig grej,men mest onödiga. Så lyssnade jag på radio. 
 
En låt som spelades var med Christina Aquilera feat Pitbull (nej,inte hundrasen) kan ha varit tvärtom också. Men det spelar inte så stor roll. 
 
Det som fick mig att tänka på var. Vem är han? Vem hörde honom säga nått på spanska och avsluta varje rad med ordet "Daleh" trodde först han sa "Laleh" så jag tänkte,varför nämner han hon för? Men har nu efter alla hans låtar som har spelats på radio hört att han säger "Daleh". Vad betyder det? Och vem var det som hörde han rappa och tänka. "Det är han jag ska jag ha!" 
 
Alla hans låtar låter likadant,han säger "Daleh!" Ca 1857 ggr för att sedan säga nå på spanska och sen kommer oftast en tjej in och tar ton. Och ja,det låter skit. Alla hans låtar är skit. 
 
Det jag också tänker på är. Kanske jag ska bli artist? Jag stammar ju,så att upprepa ord NO PROBLEM! Jag kan kanske hitta nån slags producent som ger mig ett beat. Jag kanske kan låna min Kusin T's 4-eyes och tona dom svart (så man ser cool ut). Köpa massa bling-bling och sen hitta nån som kan ta tag i själva sången efter mina upprepningar. 
 
Jag ska bli Sveriges Pitbull. Jag ska bli bättre (lär inte vara så svårt). Ja ska bara komma på ett bra namn...
 
Kanske Dvärgschnauzer? Eller Wänne The Tax? Eller Wänne The Mops? 
 
Så håll utkik på radion! Pitbull är jagad! 
 
Han och hans "musik" ska bort! Även om det måste betyda att jag blir det nya hatobjektet. Men det tar jag gärna på mig.
 
Bara jag slipper höra ordet "Daleh" en gång till....
 
Tada! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0