3 dagar, 3 mil, ett fel.

Jag har slagit rekord. En del springer snabbt, en del hoppar högt och en del gör många mål. Själv, avslutar jag mina studier efter 3 dagar. Varför? Det kändes inte rätt, kändes inte som min stil. Och jag vill inte låna pengar, för att göra en sak som jag inte är sugen på.
 
Men jag är en erfarenhet rikare och jag har visat mig själv, att jag inte behöver vara så blyg inför att träffa nya människor. Och det är jag otroligt stolt över. Sen var klasskamraterna fina, men själva utbildningen var lite tveksam.
 
Men, jag har fått lite kondition och skaffat nya bekantskaper. Så det är bra. 
 
Nä, tänkte bara meddela er det, så ni vet. 
 
 
Harne.

Kommentarer
Postat av: Johan Nyström

Väldigt klokt...Man ska inte plugga nått som inte känns rätt!!

2014-08-06 @ 14:02:47
Postat av: Marica

Helt rätt att prova på och som sagt: livet är fullt av nya möjligheter:)

2014-08-08 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0